Πόσο αστείος μου φάνηκε ο παιδίατρος στην κλινική που γέννησα τον δεύτερο γιό μου.Μα πόσο «pathetic»  που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοι….Γέννησα λοιπόν και παρακάλεσα να έχω αποκλειστικό θηλασμό. Είπα να το ζητήσω και ότι γίνει, βλέπετε δεν είχα και τρομερές αξιώσεις γιατί ξέρω τι γίνεται. Φαίνεται όμως οτι το τήρησαν γιατί μου φέρνανε τον μπέμπη μου πολύ συχνά και ατάιστο…Τρομερό! Ερχεται λοιπόν ο παιδίατρος να μου δώσει το βιβλιαράκι του παιδιού.

Παιδίατρος: Ολα καλά με το παιδάκι σας, έχασε λίγο βάρος(απο 3,450, πήγε 3250) αλλά ξέχασα εσείς είστε του αποκλειστικού….(με ύφος περίεργο)

Εγώ με απορία: Μα καλά γιατρέ όλα δεν χάνουν ένα ποσοστό του βάρους τους????

Παιδ.: Ναι ναι όλα χάνουν σιγουρα….

(τι του λες τώρα….)

Εγώ: Κοιτάξτε γιατρέ, μην «στενοχωριέστε»  και το πρώτο μου παιδί το θήλασα μέχρι 14 μηνών, κάτι θα θυμάμε μονο 2 χρόνια πέρασαν….

Παιδίατρος:………………. Κι αυτή η βροχή μας πέθανε,δεν λέει να φτιάξει ο καιρός.

Να μην είχα δηλαδή την εμπειρία του θηλασμού, αμέσως να με πανικοβάλει ο γιατρός οτι το παιδί μου χάνει βάρος λες και διαφορετικά δεν θα έχανε….Αίσχος…

Φεύγοντας λοιπόν απο την κλινική έρχεται και πάλι ο ίδιος παιδίατρος.

Παιδ.: Ολα έτοιμα για να φύγετε με το παιδάκι σας, μάλλον  δεν χρειάζεστε να σας πω τίποτα.

Εγώ: Νά στε καλά γιατρέ…ευχαριστώ.

Παιδ.: Το ξέρω επίσης οτι δεν θα χρειαστείτε ομως εγώ σας το γράφω…

Και μου συνταγογραφεί μια μάρκα φόρμουλας…

Ε έλεος πια!! Γιατί επιτέλους  δεν αφήνουν την γυναίκα να κάνει την δουλειά της???????

