Μόλις χθες  παρέλαβα το πακετάκι που παρήγγειλα απο το mybabycenter . Πάνες υφασμάτινες για τον μικρούλη μου.  Εχω μια χαρά, λες και αγόρασα κι εγώ δεν ξέρω τι… Τις έπλυνα κατευθείαν και σήμερα τις ξεκινήσαμε.  Εχω την αίσθηση οτι ανάσανε το παιδάκι μου. Μέχρι στιγμής από τον ενθουσιασμό μου, δεν μου φαίνεται καμιά δύσκολη διαδικασία. Θα ενταχεί κι αυτή στο ημερήσιο πρόγραμμα…. Βέβαια τωρα το καλοκαίρι  θα  στεγνώνουν στο πι και φι, το χειμώνα ισως δυσκολευτούμε λίγο, θα δούμε…

Πήρα ένα πακέτο με 5 πάνες (και πακέτα με ειδικά φύλλα μιας χρήσεως που μπαίνουν εσωτερικά και συγκρατούν τα κακάκια, κρατούν και την πάνα πιο στεγνή και το πωπουδέλι του μωρού) για ξεκίνημα και 2 καλλυματα που μπαίνουν πάνω απο την υφασμάτινη πάνα. Να δούμε πως θα πάμε και βλέπουμε. Το σκεπτικό ειναι να τις χρησιμοποιήσω παράλληλα με τις συμβατικές πάνες, το βράδυ δηλαδή ή αν θα βγούμε έξω να του φοράω πάνα μιας χρήσεως. Για να δούμε τι θα δούμε…

Συνεχίζεται…. 🙂

babyfront2

