Πιο free δηλαδή δεν γίνεται…

Την έκανα πριν λίγες μέρες και πλέον θα την καθιερώσω.

Γίνεται πανεύκολα. 🙂

Θέλουμε ένα πακετάκι ξηρούς χουρμάδες (χωρίς το κουκούτσι και κατά προτίμηση βιολογικούς). Αφήνετε τους χουρμάδες ένα 24ωρο σε ένα τάπερ  να μουλιάσουν και τους αλέθετε στο μπλέντερ (προσθέτοντας με το μάτι ποσότητα απο το νερό τους).  Προσθέτε αν θέλετε και 2-3 ξερά δαμάσκηνα, λίγες σταφίδες και 2-3 ξερά σύκα. Αυτό είναι όλο!!!!

Μπορείτε να  αλείφεται στο ψωμάκι σαν μαρμελάδα  αλλά και να βάζετε μια γενναιόδωρη κουταλιά ή κουταλιές στο γιουρτάκι τους! Ειδικά αν τους ξυνίζει και δεν θέλουν να το φάνε είναι ένα ωραιότατο κόλπο να το φάνε και να τους αρέσει κιόλας. 😉

Οι χουρμάδες είναι πολύ θρεπτικοί. Περιέχουν βιταμίνες Α, Β και μεγάλη ποσότητα καροτενίων, ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου, φωσφόρου και ινών, πολλές θερμίδες και υδατάνθρακες. Περιέχουν περισσότερη φυσική ζάχαρη από κάθε άλλο φρούτο και σημαντική ποσότητα ινών και καλίου

(Οι πληροφορίες για την διατροφική αξία τους προέρχονται από το βιβλίου «Οι τροφές που χαρίζουν υγεία» του Κώστα Μπαζαίου)

Advertisements